Alfa oli ennen ainakin hieno auto, koska siinä oli urheilullinen imago ja sellaisen omistaminen oli eräänlaista fanaattisuutta, jolla kylällä pyörähtämisellä saatiin tietynlaista statusta. Toisaalta kärry oli harvinaisuus ja sen Suomeen tuontimäärät pieniä. Tekniikka oli edistyksellistä ja auto oli viisampi pitää tallissa, pääasiaksi siksi ettei siihen saanut minkäänlaisia varaosia. Ja jos sai niin ne maksoikin sitten maltaita. Tuo Alfan merkki on Milanon tuomiokirkkoa vastapäätä olevassa linnassa ja muistaakseni sen vieressä on Leonardo da Vincin kultainen leikkaus kuva. Lieneekö yhteyttä...
Alfa oli ennen ainakin hieno auto, koska siinä oli urheilullinen imago ja sellaisen omistaminen oli eräänlaista fanaattisuutta, jolla kylällä pyörähtämisellä saatiin tietynlaista statusta. Toisaalta kärry oli harvinaisuus ja sen Suomeen tuontimäärät pieniä. Tekniikka oli edistyksellistä ja auto oli viisampi pitää tallissa, pääasiaksi siksi ettei siihen saanut minkäänlaisia varaosia. Ja jos sai niin ne maksoikin sitten maltaita. Tuo Alfan merkki on Milanon tuomiokirkkoa vastapäätä olevassa linnassa ja muistaakseni sen vieressä on Leonardo da Vincin kultainen leikkaus kuva. Lieneekö yhteyttä...
VastaaPoista